Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Marin Kuipers - WaarBenJij.nu Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Marin Kuipers - WaarBenJij.nu

Townsville

Door: Marin

Blijf op de hoogte en volg Marin

15 Augustus 2015 | Australië, Townsville

We zijn voor een tweede nacht in Townsville en het is hier fantastisch! Vandaag zijn we naar een dierentuin geweest waar je koala's mocht aaien, kangoeroes kon voeren en wombats mocht knuffelen! Helemaal leuk. Morgen gaan we met de boot vanaf hier naar Magnatic island. Daar lopen nog Dingo's in het wild. Daarna weer verder naar het zuiden. Volgend weekend proberen we bij het gezin te zijn waar ik na het vertrek van Heleen verblijf. Daar is een grote rodeo waar ook Yvette (moeder gastgezin) aan meedoet. Ondanks de winter hier is het heerlijk warm. Perfect weer om lekker bezig te zijn zonder dat je in je eigen zweet hoeft te zwemmen. Genieten!

  • 17 Augustus 2015 - 19:19

    Lily:

    Dat paadje met die schildpadjes die zo in een poort van mensen naar hun nest????? gaan. Eitjes leggen? Leuk zal dat zijn geweest.
    Voor jou zal ik nog een foto opzoeken van mezelf in Australië ook een Koala beertje aaiend. Zo moeder zo dochter.
    :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marin

De avonturen die ik beleef tijdens mijn reis in Australië zal ik proberen op te schrijven in dit reisverslag. Voor alle kaas etende, paraplu dragende, hard werkende mensen die af en toe eens willen lezen waar ik me mee bezig houd :)

Actief sinds 01 Juli 2015
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 7175

Voorgaande reizen:

31 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Australië

Landen bezocht: